תוכנה לניהול לקוחות הנה פלטפורמה בה ניתנת אפשרות לעובדי ארגונים גדולים לשלוף מידע על הנעשה בתוכם. כשהעסק הוא עסק קטן ואפילו בינוני זה פחות רלוונטי ומורגש, אבל כאשר מתווספים עוד ועוד לקוחות, הפעילות גדלה והעסק מתופעל ממשרד גדול ומסועף, הטמעת תוכנה לניהול עסק היא צו השעה. רק זה מה שיבטיח לכם להתעסק כמה שפחות עם מסמכים וכמה שיותר בעבודה הפרקטית.
מידע על לקוחות הארגון בקלות
כחברה גדולה או עסק בקנה מידה רחב, ודאי חילקתם תחומי אחריות על לקוחותיכם, כשכל מחלקה אמונה על קבוצת לקוחות אחרת. מעתה, אם אתם זקוקים למידע על קבוצה אחרת של לקוחות אין צורך לפנות לאנשי המחלקה השנייה, אלא פשוט להפעיל תוכנת CRM ולשלוף משם. ניתן גם להשאיר את המצב הקיים, ולסדר שרק המחלקה שלכם תוכל לשלוף מידע על קבוצת לקוחות מסוימת ורק המחלקה השנייה תוכל לשלוף מידע מקביל על קבוצת לקוחות אחרת. במקרה כזה ניתן לשתף פעולה מחלקה מול מחלקה באמצעות התקשרות פנימית ללא צורך באינטרנט. כמובן שניתן לחלק תחומי אחריות גם בצורה אחרת, למשל בדרך בה כל עובדי החברה יכולים לגשת לכל כרטיסיות הלקוחות, אבל בכל מחלקה רק נתונים מסוימים יהיו מורשים.
שיתוף המידע עם עובדים אחרים בארגון ללא אינטרנט
מערכת לניהול לקוחות מאפשרת לכם, ללא אינטרנט, בתקשורת פנים בלבד, לשתף מידע על לקוחות הארגון. תוכנת CRM מאפשרת בקלות את שיתוף המידע. ומה עושים כאשר חילקתם הרשאות ובאופן חד פעמי – עובדים ממחלקה זרה זקוקים למידע לקוח שהם לא מורשים להיכנס אליו? ניתן לצלם להם באמצעות ממשק ייחודי בתוכנה את השדות שהם לא יכולים לפתוח, ולשלוח להם דרך הרשת הפנימית. שיתוף מידע מעולם לא היה פשוט יותר עם מערכת לניהול לקוחות בה מוטמעת תוכנת CRM ייעודית.
איכות חסרת פשרות המתבססת על ביצועים יציבים
התוכנה מהירה מאד, עוברת ממסך למסך ביעילות ומציגה לכל מחלקה עבור כל עובד את ההרשאות שלו. כל מי שיישב מולה 2 דקות ידע בדיוק מה הוא מורשה ומה לא ויוכל לפעול מול חבריו העובדים מהמחלקות האחרות לקבל פרטי מידע שונים. אין צורך להשתמש במייל אינטרנטי וגם לא ללכת פיזית למחלקה. הכל יכול להיעשות דרך התקשרות פנימית.